چگونه به عنوان یک زوج پول را مدیریت کنیم :

چگونه به عنوان یک زوج پول را مدیریت کنیم

وقتی ازدواج می کنید، سه گزینه اصلی برای مقابله با پول شما وجود دارد. اینها شامل جدا نگه داشتن امور مالی، ادغام برخی از حساب های خود یا قرار دادن تمام تخم مرغ های مالی خود در یک سبد است. هر گزینه مزایا و معایب خود را دارد که هنگام ترسیم برنامه مالی خود و همسرتان باید در نظر بگیرید.ترفندهای اندروید

گزینه شماره 1: هر یک از همسران حساب جداگانه و جداگانه خود را مدیریت و نگهداری می کند

برخی از زوج ها ممکن است هنگام پیوستن به حساب های بانکی خود دچار سرماخوردگی شوند. آنها ممکن است تصمیم بگیرند که حساب های جداگانه خود را مدیریت و نگهداری کنند. در همان زمان، آنها ممکن است متعهد شوند که هر یک مبلغ توافق شده در ماه پس انداز کنند و هزینه های خانوار را بر اساس توزیع عادلانه تقسیم کنند.

مزایا: لازم نیست نگران باشید که همسرتان مانند شما عادات خرج کردنی دارد و می توانید به مدیریت پول خود آنطور که دوست دارید ادامه دهید. اگر نگران فدا کردن استقلال مالی خود هستید یا اگر همسرتان خرج می کند، مثلاً در حالی که شما پس انداز می کنید، این یک امتیاز مثبت است.

معایب: پرداخت صورت‌حساب را کمی پیچیده‌تر می‌کند و همچنان باید در مورد میزان هزینه‌ای که هر فرد هزینه می‌کند، صحبت کنید. اگر یکی از همسران ارتباط خوبی نداشته باشد، ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. علاوه بر این، اگر قرار باشد برای یکی از همسران اتفاقی بیفتد، ممکن است ماه ها طول بکشد تا همسر بازمانده به وجوه دسترسی پیدا کند.کسب و کار

مهم: اگر حساب‌های بانکی را به‌صورت جداگانه مدیریت می‌کنید، مراقب باشید که هرکدام چقدر در کارمزد بانکی پرداخت می‌کنید. اگر هر یک از شما هزینه های سنگینی را هر ماه بپردازید، نگهداری دو حساب جداگانه می تواند پرهزینه باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد