چگونه به عنوان یک زوج پول را مدیریت کنیم :

چگونه به عنوان یک زوج پول را مدیریت کنیم

وقتی ازدواج می کنید، سه گزینه اصلی برای مقابله با پول شما وجود دارد. اینها شامل جدا نگه داشتن امور مالی، ادغام برخی از حساب های خود یا قرار دادن تمام تخم مرغ های مالی خود در یک سبد است. هر گزینه مزایا و معایب خود را دارد که هنگام ترسیم برنامه مالی خود و همسرتان باید در نظر بگیرید.ترفندهای اندروید

گزینه شماره 1: هر یک از همسران حساب جداگانه و جداگانه خود را مدیریت و نگهداری می کند

برخی از زوج ها ممکن است هنگام پیوستن به حساب های بانکی خود دچار سرماخوردگی شوند. آنها ممکن است تصمیم بگیرند که حساب های جداگانه خود را مدیریت و نگهداری کنند. در همان زمان، آنها ممکن است متعهد شوند که هر یک مبلغ توافق شده در ماه پس انداز کنند و هزینه های خانوار را بر اساس توزیع عادلانه تقسیم کنند.

مزایا: لازم نیست نگران باشید که همسرتان مانند شما عادات خرج کردنی دارد و می توانید به مدیریت پول خود آنطور که دوست دارید ادامه دهید. اگر نگران فدا کردن استقلال مالی خود هستید یا اگر همسرتان خرج می کند، مثلاً در حالی که شما پس انداز می کنید، این یک امتیاز مثبت است.

معایب: پرداخت صورت‌حساب را کمی پیچیده‌تر می‌کند و همچنان باید در مورد میزان هزینه‌ای که هر فرد هزینه می‌کند، صحبت کنید. اگر یکی از همسران ارتباط خوبی نداشته باشد، ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. علاوه بر این، اگر قرار باشد برای یکی از همسران اتفاقی بیفتد، ممکن است ماه ها طول بکشد تا همسر بازمانده به وجوه دسترسی پیدا کند.کسب و کار

مهم: اگر حساب‌های بانکی را به‌صورت جداگانه مدیریت می‌کنید، مراقب باشید که هرکدام چقدر در کارمزد بانکی پرداخت می‌کنید. اگر هر یک از شما هزینه های سنگینی را هر ماه بپردازید، نگهداری دو حساب جداگانه می تواند پرهزینه باشد.

مثال برای بهبود خودآگاهی :

من به عنوان یک روانشناس، همیشه با مراجعان کار می کنم تا خودآگاهی را در بسیاری از زمینه های زندگی افزایش دهم. در اینجا 10 تکنیک و استراتژی مورد علاقه من برای خودآگاهی بیشتر آورده شده است.مجله آموزشی و فنی

1. در ذهن خود مدیتیشن کنید

احتمالاً در مورد مراقبه ذهن آگاهی شنیده اید. این تمرین ساده ای است که توجه خود را بر نفس خود یا برخی حس های فیزیکی دیگر متمرکز کنید. سپس، اگر متوجه شدید که ذهن خود به سمت افکار دیگر سرگردان است، به آرامی توجه خود را به نقطه تمرکز خود برگردانید.

در حالی که نشان داده شده است که مدیتیشن ذهن آگاهی برای همه چیز از کاهش وزن گرفته تا کاهش افسردگی مفید است، اما در واقع می تواند راهی قدرتمند برای افزایش سطح خودآگاهی شما باشد.

به طور خاص، مدیتیشن تمرکز حواس یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری بیشتر در مورد نحوه عملکرد افکار و احساسات است. هنگامی که شما تماشا و مشاهده افکار ما را بدون دلبستگی به آنها یا فکر کردن در مورد آنها تمرین می کنید، شروع به درونی کردن یک ایده قدرتمند می کنید:

تو افکار خودت نیستی

اغلب اوقات ما فاقد خودآگاهی هستیم زیرا در واقع بیش از حد فکر می کنیم - بیش از حد فکر می کنیم. ما به راحتی در افکارمان گم می شویم، با این فرض که آنها درست هستند یا ارزش درگیر شدن با آنها را دارند، صرفاً به این دلیل که ذهن ما تصمیم گرفت آنها را به سمت ما پرتاب کند.دوام بیشتر لب تاب قدیمیتان

یک تمرین منظم ذهن آگاهی چشمان شما را به نحوه عملکرد ذهن متفکر باز می کند و چقدر بیشتر از محتوای صرف افکار شما برای شما وجود دارد.

نکاتی درباره نوشتن خلاصه مقالات :

ساختار خلاصه

خلاصه به شکل پاراگراف نوشته می شود و عموماً شامل عناوین فرعی نمی شود. مقدمه برای شناسایی واضح مقاله، موضوع، سوال یا هدف مقاله و پایان نامه یا یافته های آن مهم است. پاراگراف‌های اصلی خلاصه‌ای از یک مقاله استدلالی توضیح می‌دهند که استدلال‌ها و شواهد چگونه از این تز حمایت می‌کنند. متناوباً، پاراگراف‌های اصلی خلاصه مقاله تجربی ممکن است روش‌ها و یافته‌ها را توضیح دهند و با پیش‌بینی‌ها ارتباط برقرار کنند. نتیجه گیری اهمیت استدلال یا پیامدهای یافته ها را توضیح می دهد. این ساختار تضمین می کند که خلاصه شما متمرکز و واضح است.روانشناسی و روان درمانی

اساتید اغلب فهرستی از موضوعات مورد نیاز را به شما می دهند تا در خلاصه خود بگنجانید و/یا توضیح می دهند که چگونه می خواهند خلاصه خود را سازماندهی کنید. مطمئن شوید که برگه تکلیف را با دقت مطالعه کرده اید و طرح های نمونه زیر را مطابق با آن تطبیق دهید.

نوشتن خلاصه

یکی از چالش‌های مهم در نوشتن خلاصه مقاله، تصمیم‌گیری درباره اینکه چه اطلاعات یا نمونه‌هایی از مقاله گنجانده شود، است. به یاد داشته باشید که خلاصه مقالات بسیار کوتاهتر از خود مقاله هستند. شما فضای لازم برای توضیح هر نکته ای را که نویسنده بیان می کند ندارید. درعوض، باید نکات اصلی نویسنده را توضیح دهید و چند مثال عالی بیابید که این نکات را نشان می دهد.اپلیکیشن های تغییر صدا (برای اندروید)

همچنین باید در نظر داشته باشید که خلاصه مقالات باید به زبان خودتان نوشته شوند. نوشته‌های علمی می‌توانند از اصطلاحات پیچیده برای توضیح ایده‌های پیچیده استفاده کنند، که درک و خلاصه کردن صحیح آن را دشوار می‌کند. در مواجهه با متن دشوار، بسیاری از دانش‌آموزان تمایل دارند از نقل قول‌های مستقیم استفاده کنند و در وقت و انرژی مورد نیاز برای درک و بازنویسی آن صرفه‌جویی کنند. با این حال، یک خلاصه از شما می‌خواهد که ایده‌های اصلی ارائه شده در یک متن را خلاصه کنید، که به معنای «به‌طور خلاصه یا مختصر» (فرهنگ انگلیسی آکسفورد) است. اختصار باید از زبان شما باشد، به قول خودتان، که نشان می دهد مقاله را درک می کنید.