بازاریابی در ورزش :

بازاریابی ورزشی

بازاریابی ورزشی فضایی نوآورانه است. شرکت ها و تیم ها پول زیادی را برای توسعه ایده های جدید و تازه سرمایه گذاری می کنند که به طور مداوم به نسل بعدی می رسد. در طول چند سال گذشته تغییر قابل توجهی به سمت نوآوری تکنولوژیک رخ داده است.چه چیزی از پزشک بپرسید

ما همچنین شاهد افزایش چشمگیر ورزشکارانی بوده‌ایم که مالکیت حرفه خود را به دست می‌گیرند و به سفیران و حتی سرمایه‌گذاران شرکت‌ها تبدیل می‌شوند.چگونه می توانیم تناسب اندام را حفظ کنیم؟


علاوه بر این، ما شاهد انعطاف پذیری نسبت به تبلیغات متقابل و پذیرش کامل ارزهای دیجیتال بوده ایم.

این حوزه‌ها تمرکز اصلی امروز ما خواهند بود، زیرا شش نمونه عالی از بازاریابی ورزشی را بررسی می‌کنیم که می‌توانید از آن‌ها بیاموزید و در سال 2022 به روش خود اتخاذ کنید.

 اسبابک های ورزشی در مرکز صحنه قرار می گیرند

بازاریابی ورزشی نیز در سال های اخیر به میزان قابل توجهی از پوشیدنی ها استفاده کرده است. این شامل دستگاه‌هایی می‌شود که برای بهبود عملکرد ورزشکاران و همچنین تجهیزات برای مصرف‌کنندگان عمومی طراحی شده‌اند که شامل حمایت‌های مالی از ستاره‌های ورزشی می‌شود.

یک مثال قابل توجه از STATSports می آید، شرکتی که به ارائه داده های عملکردی مبتنی بر GPS به ورزشکاران معروف است. آنها اولین کمپین آمریکایی خود را در نوامبر 2021 با محوریت یک دستگاه ردیاب ورزشی به نام Apex Athlete Series راه اندازی کردند.

این دستگاه مورد تایید فیفا است و با اندازه‌گیری عملکرد، 16 معیار کلیدی مانند حداکثر سرعت، دویدن با سرعت بالا، فاصله با شدت بالا، تعادل گام، سرعت‌های سرعت، بار استرس و موارد دیگر کار می‌کند.سوالات  لازم برای پرسش از پزشک

این کمپین تبلیغاتی چند "سفیران ورزشکار" کلیدی از جمله مگان راپینو، الکس مورگان، تایلر آدامز، تیموتی وه و کایدن کلارک را به نمایش گذاشت.

8 نکته برای رسیدن به سلامتی :

1. به اندازه های سرو روی برچسب ها توجه کنید

حتی اگر روی برچسب فقط 100 کالری نوشته شده باشد، اگر دوبرابر حجم غذا می خورید، باید تعداد کالری را نیز دو برابر کنید.

2. قطار اینتروال

دو بار در هفته، به جای 30 دقیقه با سرعت ثابت، 3 دقیقه آسان و 1 دقیقه سخت پیش بروید. این الگو را 5-6 بار تکرار کنید!

3. بستنی را با ماست یونانی عوض کنید

آیا می بینید که هر شب به دنبال بستنی هستید؟ ماست یونانی را با کمی عسل، انواع توت ها و چیپس های شکلات تلخ یا گردو امتحان کنید.آموزش پایتون

4. در کاهش وزن صبور باشید

انتظار نداشته باشید وزن به سرعت کاهش یابد. واقع بین باش! به یاد داشته باشید: افزایش وزن زمان می برد. از دست دادن آن زمان می برد.

5. گرسنه به مهمانی نروید

فقط یک بار بشقاب خود را با پیش غذای مورد علاقه خود پر کنید و بعد از خوردن دست بکشید.

اگر قبل از رفتن یک وعده غذایی کوچک و سالم یا یک میان وعده مقوی بخورید، این بسیار معقول تر می شود.

6. یک ردیاب تناسب اندام را امتحان کنید

ردیاب های تناسب اندام از گران قیمت تا ارزان تر متغیر هستند، اما ردیاب هایی که می توانند مراحل و تمرینات شما را ردیابی کنند، می توانند انگیزه بیشتری به سفر تناسب اندام شما بیافزایند.دوره پیرایشگری مردانه 

7. میان وعده برای برنامه های شلوغ آماده کنید

داشتن میان وعده های سالم همیشه خوب است - به خصوص اگر برنامه شما دیوانه کننده باشد.

8. آسیب های خود را به درستی درمان کنید

آسیب دیدی؟ اگر کمتر از شش هفته است آن را با یخ/سرما درمانی درمان کنید. اگر بیش از شش هفته سن دارد، گرما درمانی بهترین گزینه است.

3 راه داشتن پوست درخشان :

1. ویتامین E کافی بخورید

سلنیوم یک آنتی اکسیدان قوی است و در کنار ویتامین های C و E عمل می کند. مطالعات نشان می دهد که رژیم غذایی غنی از سلنیوم ممکن است به محافظت در برابر سرطان پوست، آسیب آفتاب و لکه های پیری کمک کند. یکی از راه های افزایش مصرف، خوردن آجیل برزیلی است. فقط 2-3 آجیل مقدار توصیه شده روزانه شما را تامین می کند. آجیل برزیلی را با سایر دانه های غنی از ویتامین E به عنوان میان وعده یا سالاد بپاشید. از دیگر منابع خوب این ماده معدنی می توان به ماهی، صدف، تخم مرغ، جوانه گندم، گوجه فرنگی و کلم بروکلی اشاره کرد.روش های تمرین انگلیسی

2. مقدار زیادی روی بخورید

ماده معدنی روی از طریق حمایت از عملکرد طبیعی غدد تولید کننده چربی در پوست به انعطاف پذیری پوست کمک می کند. همچنین در روند بهبودی نقش دارد و به ترمیم آسیب های پوستی کمک می کند. غذاهای غنی از روی عبارتند از ماهی، گوشت قرمز بدون چربی، غلات کامل، مرغ، آجیل، دانه ها و صدف.

3. چربی های سالم، به ویژه امگا 3 را بگنجانید

برخی از چربی ها به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی برای پوست شما عمل می کنند، آن را از درون انعطاف پذیر نگه می دارند و خاصیت ارتجاعی آن را بهبود می بخشند. این چربی ها شامل انواع تک غیراشباع و چند غیراشباع موجود در آووکادو، ماهی های روغنی، آجیل و دانه ها هستند. این چربی ها هوشمندانه با دوز سالم ویتامین E با ارزش بسته بندی می شوند.

توجه ویژه ای به منابع غذایی حاوی یک چربی غیراشباع چندگانه به نام اسیدهای چرب امگا 3 داشته باشید. این اسیدهای چرب ضد التهاب هستند و ممکن است به بیماری های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس کمک کنند. آنها همچنین بلوک های سازنده پوست سالم را تشکیل می دهند.31 موضوع برای تمرین انگلیسی

می توانید امگا 3 را در ماهی های روغنی مانند سالمون، قزل آلا و ساردین و همچنین منابع گیاهی از جمله دانه کتان، دانه چیا، گردو و روغن کلزا پیدا کنید.

آیا روش های طبیعی سفید کردن دندان ها موثر هستند؟

آیا روش های طبیعی سفید کردن دندان ها موثر هستند؟

برای درک اینکه آیا سفید کردن طبیعی دندان برای شما مناسب است یا خیر، به دانستن اینکه مینای سفید براق شما دقیقاً چیست و نقشی که در ساختار دندان ایفا می کند کمک می کند.6 بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه

متیو مسینا، استادیار دندانپزشکی در دانشگاه ایالتی اوهایو در کلمبوس، اوهایو و سخنگوی انجمن دندانپزشکی آمریکا می‌گوید: مینای دندان یک کریستال است. "در بزرگنمایی، شبیه حصارهای زنجیره ای به نظر می رسد. با گذشت زمان، لکه ها در آن جاسازی می شوند.

آن لایه ماتریکس مینا (یعنی "حصار زنجیره ای") از عاج تیره رنگ زیر آن و پالپ زنده داخل دندان محافظت می کند. مسینا می گوید که لایه مینای دندان بسیار نازک است، گاهی اوقات کمتر از نیم میلی متر.

مسینا می‌گوید: مینا بسیار با ارزش است. "این دیگر رشد نمی کند، چه آن را بپوشیم و چه آن را از بین ببریم." مسینا خاطرنشان می کند که دلایل مختلفی برای تغییر رنگ دندان وجود دارد: "اگر بیماری لثه دارید، سفید کردن دندان های شما را سفیدتر نمی کند."

به همین ترتیب، ترکیبات طبیعی نمی‌توانند تیرگی دندان‌های ناشی از مسائلی مانند ضربه فیزیکی یا استفاده از آنتی‌بیوتیک‌های تتراسایکلین را که به عنوان «رنگ‌آمیزی درونی» شناخته می‌شود، از بین ببرند. اگر «لکه‌های بیرونی» یا تغییر رنگ سطح ناشی از قهوه، چای، شراب قرمز، دهان‌شویه‌های تجویزی یا استفاده از تنباکو دارید، ممکن است بتوانید لبخند خود را بین مراجعه‌های منظم به دندان‌پزشک برای تمیز کردن و پرداخت حرفه‌ای بهبود یا حفظ کنید.

اگر قصد استفاده از یک روش طبیعی سفید کردن دندان را دارید، باید بدانید که ادعاهای زیادی وجود دارد، اما شواهد علمی مستند زیادی مبنی بر ایمن یا موثر بودن آنها وجود ندارد. و بدتر از آن، برخی از آنها ممکن است در واقع اثری کاملاً متضاد با آنچه شما به دنبال آن هستید داشته باشند: ممکن است به مرور زمان دندان های شما را کمتر سفید کنند و حتی باعث ایجاد حساسیت دردناک شوند.ترفندهایی برای ویندوز 10

بیایید به ادعاها نگاهی بیندازیم و حقایق را از داستان تخیلی مرتب کنیم - و شاید از درد و آسیب دندان در طول راه نجات یابید.