آیا روش های طبیعی سفید کردن دندان ها موثر هستند؟

آیا روش های طبیعی سفید کردن دندان ها موثر هستند؟

برای درک اینکه آیا سفید کردن طبیعی دندان برای شما مناسب است یا خیر، به دانستن اینکه مینای سفید براق شما دقیقاً چیست و نقشی که در ساختار دندان ایفا می کند کمک می کند.6 بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه

متیو مسینا، استادیار دندانپزشکی در دانشگاه ایالتی اوهایو در کلمبوس، اوهایو و سخنگوی انجمن دندانپزشکی آمریکا می‌گوید: مینای دندان یک کریستال است. "در بزرگنمایی، شبیه حصارهای زنجیره ای به نظر می رسد. با گذشت زمان، لکه ها در آن جاسازی می شوند.

آن لایه ماتریکس مینا (یعنی "حصار زنجیره ای") از عاج تیره رنگ زیر آن و پالپ زنده داخل دندان محافظت می کند. مسینا می گوید که لایه مینای دندان بسیار نازک است، گاهی اوقات کمتر از نیم میلی متر.

مسینا می‌گوید: مینا بسیار با ارزش است. "این دیگر رشد نمی کند، چه آن را بپوشیم و چه آن را از بین ببریم." مسینا خاطرنشان می کند که دلایل مختلفی برای تغییر رنگ دندان وجود دارد: "اگر بیماری لثه دارید، سفید کردن دندان های شما را سفیدتر نمی کند."

به همین ترتیب، ترکیبات طبیعی نمی‌توانند تیرگی دندان‌های ناشی از مسائلی مانند ضربه فیزیکی یا استفاده از آنتی‌بیوتیک‌های تتراسایکلین را که به عنوان «رنگ‌آمیزی درونی» شناخته می‌شود، از بین ببرند. اگر «لکه‌های بیرونی» یا تغییر رنگ سطح ناشی از قهوه، چای، شراب قرمز، دهان‌شویه‌های تجویزی یا استفاده از تنباکو دارید، ممکن است بتوانید لبخند خود را بین مراجعه‌های منظم به دندان‌پزشک برای تمیز کردن و پرداخت حرفه‌ای بهبود یا حفظ کنید.

اگر قصد استفاده از یک روش طبیعی سفید کردن دندان را دارید، باید بدانید که ادعاهای زیادی وجود دارد، اما شواهد علمی مستند زیادی مبنی بر ایمن یا موثر بودن آنها وجود ندارد. و بدتر از آن، برخی از آنها ممکن است در واقع اثری کاملاً متضاد با آنچه شما به دنبال آن هستید داشته باشند: ممکن است به مرور زمان دندان های شما را کمتر سفید کنند و حتی باعث ایجاد حساسیت دردناک شوند.ترفندهایی برای ویندوز 10

بیایید به ادعاها نگاهی بیندازیم و حقایق را از داستان تخیلی مرتب کنیم - و شاید از درد و آسیب دندان در طول راه نجات یابید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد