بازاریابی در ورزش :

بازاریابی ورزشی

بازاریابی ورزشی فضایی نوآورانه است. شرکت ها و تیم ها پول زیادی را برای توسعه ایده های جدید و تازه سرمایه گذاری می کنند که به طور مداوم به نسل بعدی می رسد. در طول چند سال گذشته تغییر قابل توجهی به سمت نوآوری تکنولوژیک رخ داده است.چه چیزی از پزشک بپرسید

ما همچنین شاهد افزایش چشمگیر ورزشکارانی بوده‌ایم که مالکیت حرفه خود را به دست می‌گیرند و به سفیران و حتی سرمایه‌گذاران شرکت‌ها تبدیل می‌شوند.چگونه می توانیم تناسب اندام را حفظ کنیم؟


علاوه بر این، ما شاهد انعطاف پذیری نسبت به تبلیغات متقابل و پذیرش کامل ارزهای دیجیتال بوده ایم.

این حوزه‌ها تمرکز اصلی امروز ما خواهند بود، زیرا شش نمونه عالی از بازاریابی ورزشی را بررسی می‌کنیم که می‌توانید از آن‌ها بیاموزید و در سال 2022 به روش خود اتخاذ کنید.

 اسبابک های ورزشی در مرکز صحنه قرار می گیرند

بازاریابی ورزشی نیز در سال های اخیر به میزان قابل توجهی از پوشیدنی ها استفاده کرده است. این شامل دستگاه‌هایی می‌شود که برای بهبود عملکرد ورزشکاران و همچنین تجهیزات برای مصرف‌کنندگان عمومی طراحی شده‌اند که شامل حمایت‌های مالی از ستاره‌های ورزشی می‌شود.

یک مثال قابل توجه از STATSports می آید، شرکتی که به ارائه داده های عملکردی مبتنی بر GPS به ورزشکاران معروف است. آنها اولین کمپین آمریکایی خود را در نوامبر 2021 با محوریت یک دستگاه ردیاب ورزشی به نام Apex Athlete Series راه اندازی کردند.

این دستگاه مورد تایید فیفا است و با اندازه‌گیری عملکرد، 16 معیار کلیدی مانند حداکثر سرعت، دویدن با سرعت بالا، فاصله با شدت بالا، تعادل گام، سرعت‌های سرعت، بار استرس و موارد دیگر کار می‌کند.سوالات  لازم برای پرسش از پزشک

این کمپین تبلیغاتی چند "سفیران ورزشکار" کلیدی از جمله مگان راپینو، الکس مورگان، تایلر آدامز، تیموتی وه و کایدن کلارک را به نمایش گذاشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد